Buiten openingstijden, even aanbellen

Buiten openingstijden, even aanbellen

door | feb 28, 2018 | Bergen, Gemeente Bergen, Uncategorized | 1 reactie

Vanaf 1 maart zijn de openingstijden van het gemeentehuis in Bergen aangepast. Het Klant Contact Centrum is elke werkdag van 8.30 tot 12.30 uur bereikbaar alsmede op de maandagmiddag van 16.00 tot 19.00 uur en de woensdagmiddag van 13.30 tot 17.00 uur. Wie buiten deze openingstijden het gemeentehuis wil bezoeken, dient aan te bellen en zich te melden via de intercom.

Deze maatregel heeft het college doorgevoerd omdat recent veiligheidsincidenten in het gemeentehuis hebben plaatsgevonden. Voor de veiligheid van burgers en medewerkers is daarom besloten de deuren buiten de openingstijden van het gemeentehuis gesloten te houden. Het college handelt met dit besluit conform het In 2017 door het toenmalige college vastgestelde Veiligheidsprotocol ‘Omgaan met ongewenst gedrag’. In dit protocol staan afspraken om agressie te voorkomen en beheersbaar te houden.

Bezoekers blijven ook buiten de openingstijden welkom maar dienen dan wel aan te bellen. Ook voor mensen met een rolstoel is de toegang tot het gemeentehuis via de achterzijde door middel van aanbellen gegarandeerd.

Auteur: Frans Thonen

Deel dit bericht
468 ad

1 Comment

  1. Het gemeentehuis staat open voor iedereen!!

    Post a Reply

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Pin It on Pinterest