Marc Vroemen nieuwe manager winkelcentrum Mosaïque

Mosaïque is een gezellig winkelcentrum in Nieuw Bergen. Er is een ruim en gevarieerd aanbod aan winkels te vinden. De combinatie van lokale winkeliers met een rijke geschiedenis in het dorp, en de winkeliers van buitenaf die hier hun plek gevonden hebben, is wat dit centrum zo bijzonder maakt. Om deze boodschap nog meer uit te dragen en de regio kennis te laten maken met Winkelcentrum Mosaïque is Marc Vroemen gevraagd te ondersteunen en het centrummanagement meer vorm te geven. Ondernemersvereniging Mosaïque start samen met de gemeente Bergen, Provincie Limburg en MKB Limburg een pilot van twee jaar om dit doel te bereiken.

Goede en effectieve gezamenlijke acties en evenementen opzetten vraagt om focus en inzet. De praktijk leert dat het lastig is voor ondernemers om dit naast het runnen van hun bedrijf er bij te doen. Om de acties binnen Mosaïque de juiste focus te geven, is er behoefte aan centrummanagement. Dit management geeft onafhankelijk, maar wel in nauwe samenwerking, invulling aan de behoeften.

De manager is zichtbaar in het winkelcentrum en aanspreekpunt voor ondernemers, initiatieven en overheid. Samen met de ondernemers organiseert hij evenementen en gezamenlijke acties en campagnes. Ook ondersteunt en faciliteert hij evenementen van derden.

Marc Vroemen is geboren en opgegroeid in de gemeente Bergen. Hij brengt dagelijks communicatie en organisatie samen binnen zijn bedrijf Marker Ontwerp. In zijn vrije tijd heeft hij binnen diverse organisaties zijn (creatieve) bijdrage geleverd bij de organisatie van bijeenkomsten en grote evenementen. Marc is secretaris bij Broodfonds Drieluik en bestuurslid van MKB Grens en Maas. Ook is hij mede-oprichter van Ondernemersplatform Maasduinen en vervult hij de rol van adviseur bij een aantal toeristische initiatieven. Samenwerken, verbindingen leggen en creatieve oplossingen bedenken zijn sterke eigenschappen van zijn manier van werken.

Aanpak
Alle ondernemers van Winkelcentrum Mosaïque worden bezocht door Marc en uitgenodigd voor een startbijeenkomst in de Torenkamer. Deze avond presenteert Maud Joosten, student aan Breda University, de conclusies van de enquête die zij heeft afgenomen bij de ondernemers. Aansluitend bespreekt Marc met de aanwezige ondernemers het plan van aanpak om Mosaïque een boost te geven.

door | mei 9, 2019 | Bergen, Mosaique, Politiek

Bierdrinkers kiezen d’Ooijevaer als beste brouwerij

Volgens de bierdrinkers die gebruik maken van de app Untappd is de Milsbeekse bierbrouwerij d'Ooijevaer de beste van Limburg. Landelijk staat deze brouwerij op de negende stek met een score van 3.75 (van maximaal vijf sterren). Van de grote brouwerijen...

Herinrichting marktplein Goch

Wenn es nach Peter Poell aus der CDU-Kreistagsfraktion geht, soll die Stadt Goch mutig vorangehen und den anderen Parteien in Sachen Klimaschutz einen vormachen: "Macht den Marktplatz frei von Autos!", so sein Vorschlag. Anlass war die Einladung der...

Brasserie ‘t Geveltje genomineerd maar niet gewonnen

Brasserie 't Geveltje in Gennep was trots genomineerd zijn als beste horeca-leerbedrijf van de provincie Limburg. Helaas werd er niet gewonnen, maar desalniettemin een goed gevoel aan overgehouden.Volg of start jij komend schooljaar een horeca opleiding?...

Download onze App Get it on Google Play

Auteur: Clark Kent

Deel dit bericht
468 ad

Pin It on Pinterest